|
www.romgildiahusaria.fora.pl Forum Gildi Husaria Runes of Magic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Toper
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:13, 01 Cze 2010 Temat postu: Tutorial: Wojny gildyjne |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie będę się rozwodził nad tym jak się zapisać na wojnę i co to jest, to już każdy raczej wie Obrazków też nie będę przeklejał, w oryginale wszystko jest na bieżąco uaktualniane.
Tak więc na początek – gildia musi bronić Guild Honor Crystal – jeśli go stracimy – przegramy. W zależności ile wież zostało przejętych warunki zwycięstwa są następujące:
a) 0-5 wież przejętych – wróg ma 5 minut żeby odbić Guild Honor Crystal, inaczej przegra.
b) 6 wież przejętych – przejęcie Guil Honor Crystal daje natychmiastowe zwycięstwo.
c) Jeśli skończy się czas , a żadna ze stron nie zdobędzie Guild Honor Crystal, ogłaszany jest remis, niezależnie od liczby przejętych wież.
Sprawa numer dwa – waluta. Gold może być używany na poisony lub ammo. Pozostałe dwie waluty to Merity i Crystale. Ich ilość wyświetla się w prawym górnym rogu, SHIFT+prawy click, żeby rozszerzyć okienko statusu. Przy ikonce miecza mamy ilość uczestników wojny każdej ze stron. Poniżej ilość kryształów, sumarycznie dla całej gildii. Liczba po środku to ilość meritów, indywidualna dla każdego gracza. Kryształy są zdobywane proporcjonalnie do ilości meritów 1:1. Na samym dole znajduje się pasek punktów, wieże warte są 1000 pkt, Guild Honor Crystal – 2000, tak więc do zdobycia jest 10k punktów.
Merity – zdobywane są na kilka sposobów:
- zabicie członka gildii przeciwnej – 3-5, w zależności od ilości członków naszej gildii w pobliżu.
- zabicie baloon monstera obok zamku – 3-5, j.w.
- zabicie elite baloon monstera – 10-20, j.w.
- farmienie wieży – 1-3 (losowo) co 5 sekund
Kryształy – zdobywane jak wyżej, za każdego merita w stosunku 1:1
Wieże – ochraniane przez trzech strażników – 2 elity i bossa, sposób przejmowania znany.
Pułapki – mogą być kupowane w sklepie za merity, łatwo usuwalne przez machiny oblężnicze.
- Sea Washed Stone – dobra na magów i healerów, castuje Silence na wszystkich wokół.
- Face of Treachery – losowo trafia wszystkich wrogów w pobliżu, powalając ich 3 razy pod rząd, dobre na melee.
- Eye of True Knowledge – odsłania i stunuje rogue w trybie Hide.
- Bursting Beetle – żuczki, eksplodują zadając wrogom spore obrażenia.
- Insect Repellant Flower – zjadają eksplodujące żuczki.
Budowle – wszystkie budowle wybudowane w zamku (poza wojną) są dostępne. Bufy dostępne w budowlach kosztują merity i kryształy.
Arsenal – umożliwia budowę machin oblężniczych, zdolnych do rozbijania bram. Posiada trzy poziomy rozwoju. Awans na kolejny poziom kosztuje 200 meritów i 200 kryształów.
Poziom 1 posiada tylko taran (15k damage co 5 sekund, nie wiem na ile prawdziwa jest ta informacja i czy coś się nie zmieniło), który może pomieścić dwóch ludków. Więcej ludków – większa prędkość. Przydatny tylko przy bramach, nie nadaje się na graczy przeciwnika.
Poziom 2 i 3 – dostępne – balista, katapulta, taran o odpowiednio większej sile (30k dmg i 100k dmg).
The Herald of the Guild – pierwsza osoba, która uzbiera 1000 meritów i zwróci je do Guild Honor Crystal otrzymuje ten tryb i związane z nim buffy: + 10k HP, +25% PD i MD, +25% PA i MA, +100% do rozmiaru. Dodatkowo dostępne są buffy działające na całą gildię jednocześnie!
- Summoning Tornado – zadaje obrażenia wszystkim wrogom w pobliżu, dobra do zabijania dużych skupisk, np. pod bramą. Cooldown: 8 minut
- Thunder Force – cała gildia dostaje buffa do prędkości (tak jak Speed Sigil) na 10 sekund, raczej mało przydatne. Cooldown: 6 minut
- Raise Morale – buff leczący całą gildię – uzupełnia HP do max poziomu co sekundę. Czas działania: 5 sekund, cooldown: 6 minut.
- Fearless – pozwala całej gildii unikać wszelkich ataków przez 15 sekund. W tym czasie Herald nie może używać innych skilli. Cooldown: 3 minuty
- Ironblood Army Spirit – podnosi wszystkim critical hit rate (podobno od 100% do 200%, informacja niepotwierdzona). Cooldown: 5 minut
- Summon Guild Honor Guard – przywołuje giganta, który walczy po naszej stronie (no jakże by inaczej ). Posiada podwojone staty Guild Guard Captain. Minusy – długi czas odnawiania skilli, musi zostać użyty przy dowolnej wieży (nie dotyczy Guild Honor Crystal). Cooldown… 15 minut.
-------------------------------------
Tak pokrótce przedstawia się owy tutorial, osobną sprawą jest ustalenie konkretnych taktyk, jakie musimy używać w czasie wojny. Wczoraj był totalny bałagan, mimo 24 osób na wojnie nie mogliśmy zdobyć poważnej przewagi. Według mnie, jeżeli mamy do czynienia ze średniakami takimi jak wczoraj, nie należy przejmować się zbytnio wieżami i walić na bramę, budować machiny, w mordę i do przodu, zdobyć kryształ, obronić 5 minut i po krzyku.
Przy dużej ilości ludzi, dobrze jest podzielić się na 2 grupy, wyznaczyć po jednym liderze, którego należy się bezwzględnie słuchać. Inaczej nic nie wyjdzie z koordynacji działań.
Należy także wyznaczyć osobę, najlepiej z największym DPS, lub 2-3 dla dodatkowej ochrony tej pierwszej, która farmić będzie elite baloon monstery, aby nabić 1k meritów. Skille Heralda wydają się być całkiem ciekawe, dodatkowo taki DPS będzie praktycznie nie do rozjechania. Oczywiście to tylko takie moje sugestie
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Toper dnia Czw 14:00, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Anauhiram
Spamer
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:38, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Fantastyczne. Tego nam było potrzeba.
Jeszcze żeby udało się osiągnąć dobrą koordynacje i stałą liczbę graczy na wojnach i będzie całkiem nieźle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skogyr
Nowicjusz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:14, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
c) Jeśli skończy się czas , a żadna ze stron nie zdobędzie Guild Honor Crystal, ogłaszany jest remis, niezależnie od liczby przejętych wież. |
A to ciekawe, bo niezależnie od tego czy zdążymy zawsze znajdzie się jakiś zwycięzca lub przegrany. Także coś tu jest nie tak. Czy te informacje nie są z US forum? Oni tam za Atlantykiem mają trochę inaczej z grą z tego co wiem, a to wyjaśniałoby kilka spraw.
Cytat: |
Więcej ludków – większa prędkość. |
A to całkiem przydatna informacja. Trzeba to sprawdzić, bo te maszyny poruszają się strasznie wolno. Poza tym wydaje mi się że lepiej inwestować w tarany lepszej jakości, niż te katapulty i balisty. Raz na jednej wojnie kupiłem chyba tą żelazną balistę, która rzucała jakimiś metalowymi bełtami, i muszę powiedzieć że na samą bramę była zupełnie nieprzydatna. Chyba była bardziej skierowana na przeciwników, a wiadomo że nie stanowią oni aż takiego problemu jak zbicie samej bramy.
Co do meritów, to samo przejęcie wieży daje ich około 100.
Przy okazji samych strażników przy wieżach można spróbować nadziać na lasso, albo przymrozić na kilka sekund co ułatwiłoby przejmowanie. Chyba lasso nie działa tylko na najsilniejszego z mobków, ale tego nie potwierdzam, bo zawsze jak zarzucałem to ktoś przerywał ;p.
To całe Herald to dość ciekawa sprawa i wydaje się opłacalne. Można spróbować, ale to już wy sobie ustalajcie kto i jak.
Co do samej taktyki to Toper ma racje. Podzielić się na przynajmniej 2 grupy + osoby odpowiedzialne za herald i maszyny. I od razu będzie łatwiej i szybciej.
No i Ana żeby jeszcze ktoś chciał to przeczytać ;p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toper
Nowicjusz
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:29, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A dokładnie, tutek pochodzi z US forum. Na heralda najlepiej wyznaczyć jakiegoś rogala albo scouta. Szczególnie S mógłby siać niezłe zamieszanie z potężnym DPSem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buuuuuu
Kadet
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 7:37, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nazbieranie 1000 meritow to nie takie trudne ja w ciągu paru minut ostatnio zebrałem ponad 400 ale wydałem wszystko na maszyny oblężnicze i na podnoszenie umiejętności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arrgus
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:48, 10 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tu dam link do polskiego forum ułatwi to niektórym grę warto poczytac
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|